Firmy pozycjonujące strony

Tanie pozycjonowanie

Jeżeli już wiemy mniej więcej czym jest pozycjonowanie stron www, jeżeli mamy blade pojęcie jak pozycjonować stronę, to czy pozycjonowanie może być tanie? Tanie na pewno nie, pomijam takie przypadki, kiedy...

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych

Witamy serdecznie na naszej stronie internetowej. Postaramy się tutaj przybliżyć Państwu pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych. Przedstawimy Państwu...

Pozycjonowanie to biznes jak każdy inny.

Co to oznacza? Ni mniej ni więcej tylko to, że jeżeli chodzi o pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych to i w tym biznesie znajdzie się zawsze firma/osoba prywatna, która będzie chciała nas jeżeli nie oszukać to naciągnąć na coś co nam nie przyniesie w ogóle korzyści.

Najczęstsze pułapki w jakie wpada Klient:
  • źle dobrane frazy, które łatwo jest wypozycjonować, ale dla Klienta nie przynoszą one w ogóle korzyści - firma specjalnie dobiera łatwe dla siebie frazy, których nikt nie szuka
  • umowa ryczałtowa, płaci się co miesiąc ustaloną kwotę przez określony w umowie czas bez zabezpieczenia co do osiąganych wyników - firma może nic nie robić, a płacić trzeba
  • linkowanie ze źródeł, które Google określa jako nieporządane - firma zdobywa linki wyłącznie z systemów wymiany linków, spamując fora internetowe itp.
  • opłaty instalacyjne czy inne wymysły w przypadku zerwania umowy - firmy dają nam darmową optymalizację (której w ogóle nie robią), darmową instalację czegoś tam, ale w przypadku zerwania umowy koszty tego darmo rosną nam nawet do kilku tysięcy
Jak się zabezpieczyć przed naciągaczami:
  • warto nawę firmy wpisać w wyszukiwarkę i sprawdzić czy już nie krążą o niej negatywne opinie
  • sprawdzić w AdWords korzystając z narzędzia Propozycje słów kluczowych jak wyglądają frazy, które nam firma zaproponowała
  • czytać dokładnie umowy i sprawdzić szczególnie zapisy o rozwiązaniu umowy, czy nie kryją się tam jakieś gratisy, które będzie trzeba spłacić
* umowa ryczałtowa nie jest złym rozwiązaniem, szczególnie w przypadkach kiedy mamy do czynienia z trudnymi frazami i trzeba na efekty poczekać nawet 6 miesięcy i więcej, trudno sobie wymagać, aby firma przez pół roku robiła za darmo nie mając pewności czy Klient się nie rozmyśli zaraz po osiągnięciu pozycji, ważne jest by określić ile czasu potrzeba na osiągnięcie jakichś wyników i po tym okresie np. wstrzymać płatności do czasu, aż dane wyniki się pojawią
Firmy, które stosują win-win, czyli kiedy wygrywa Klient wygrywa też firma

Copyright © 2012 Pozycjonowanie stron www